MEDISANA verbreedt haar productportfolio: 5 fonkelnieuwe keukenweegschalen in de spotlights

Neuss, 27-06-2016. Met de toevoeging van keukenweegschalen tot het assortiment boort MEDISANA een complete nieuwe productcategorie aan. Het van oorsprong Duitse bedrijf met rijke historie breidt het assortiment uit met maar liefst 5 compleet nieuwe keukenweegschalen.

Onder het motto “Eenvoudig gezond leven” helpen de keukenweegschalen eenieder die graag de controle, zorg en verbetering van zijn of haar gezondheid in eigen hand houdt. Dankzij slim gebruik te maken van de ervaring in personenweegschalen is MEDISANA in staat de opgedane kennis toe te passen in keukenweegschalen. Hierdoor kunnen een gezonde levensstijl, voldoende beweging en een uitgebalanceerd dieet allemaal dankzij MEDISANA-producten een sterke bijdrage aan de gezondheid leveren.

De selectie keukenweegschalen bestaat uit 5 moderne ontwerpen gemaakt van gehard glas en hoogwaardig RVS . Hiermee wordt een breed assortiment bestreken, van de handzame compacte modellen zoals de KS 200 tot de grote glazen XL weegschaal KS 240 die veelzijdigheid met hoge capaciteit combineert, waardoor zelfs voor de meest veeleisende keukenprins een geschikt model beschikbaar is. Bovenal zijn de elegante, tijdloze glazen en geborstelde RVS-weegschalen ware eye-catchers die in iedere keuken een waardig plekje verdienen.

MEDISANA BENELUX
Euregioweg 30