MEDISANA NIEUWE RUGSPONSOR RODA JC KERKRADE

Roda JC Kerkrade en Medisana hebben een overeenkomst gesloten voor shirtsponsoring. Medisana zal vanaf het seizoen 2012-2013 de prominente plaats innemen op de achterkant van het Roda JC Kerkrade shirt. De contractduur betreft een periode van drie jaar.

Maurice Jongen en Charlotte Kerckhoffs management Medisana Benelux: “Om onze positie verder te versterken hebben we gekozen voor een partnership bij Roda JC Kerkrade. Roda JC Kerkrade is de perfecte partner om onze naamsbekendheid in Nederland te vergroten. De uitstraling van de club past perfect bij Medisana: “Limburgse passie”! Door passie en hard werken hebben we Medisana daar gebracht waar het nu staat, aan de top. Wij zijn trots dat we deze stap kunnen maken en hopen op een zeer succesvolle en langdurige samenwerking.”

Algemeen Directeur Marcel van den Bunder van Roda JC Kerkrade: “Roda JC Kerkrade is verguld met Medisana als nieuwe rugsponsor. Medisana kan via het platform Roda JC Kerkrade haar producten verder introduceren op de particuliere markt door haar naamsbekendheid en merkbekendheid op een effectieve manier te vergroten. Ik ben er dan ook van overtuigd dat we een succesvolle samenwerking tegemoet gaan.”

Over Medisana:
Medisana is in de Benelux marktleider in consumentenelektronica op het gebied van gezondheids- en wellnessproducten. Medisana biedt een zeer ruim assortiment kwalitatief zeer hoogwaardige producten tegen een betaalbare prijs. Het van oorsprong Duitse bedrijf is inmiddels meer dan 30 jaar een van de toonaangevende producenten in hun vakgebied. Medisana producten staan voor zeer hoogwaardige kwaliteit, gebruiksvriendelijkheid, functionaliteit, innovatie en design. De Benelux vestiging is gelegen in Kerkrade op een steenworp afstand van het Parkstad Limburg Stadion van waaruit het bedrijf zich de afgelopen 10 jaar ontwikkelde tot marktleider.